CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 13 October 2011

haiyaaaa..tua sangat ke muda sangat??

assalamualaikum all..
haiyaa..ape mcam sama ini topik??manyak pening aaaa..?
jgn pening2.. 'tue sangat ke mude sangat?'
sape yg tue?sape yg mude?..
begini ceritenye..
saya dan mama saya..

ble ktorang bejalan berdue..
ble jumpe kawan2 lame mama saya..
ble balik kmpong..
ble balik beraye n jumpe org2 yg tak dikenali...
ble jumpe orang asing...
pastinye..saya akan mendengar soalan berupe seperti nie..

"nie siape?adik??"..ahhh..
saya tau lah kami lebih kurang je besarnye..
haishhh..agak2 lahh..im 18 years old.
my mum,,40 years old..
apekan daye..sabar ajelahh..
saya taw lah mama saya cantek..
x kurang juga anaknye..
(sila3 carik plastik,,saya taw korang nak termuntah)..hehe..

ape2 pon..saya sayang sangat2 mama saya..
dialah buah hati saya.
dialah pengarang jantung saya.
dialah ratu hati saya.
dialah mama saya.
dialah kawan saya.









thank you so much mama for everything..!






No comments:

Post a Comment